12. november 2013

New River Gorge

Woaw to indlæg på en aften! hehe
Jeg synes bare ikke lige at de to emner passer så godt sammen, så har valgt at lave to indlæg.

I den her weekend to min famile op til New River Gorge som er en kæmpe stor flod i West Virgina og broen er på en måde kendt.
Det var virkelig flot der oppe og med alle efterårs farverne var det bare ekstra flot!
Vi gik dog en del op og ned og nede ved åen var der så mange sten ved vandet. De fortalte mig at man faktisk kunne River Raft der og mange gjorde. På en måde lignede de faktisk Slovakiet, hvor jeg var i sommers, bare uden varmen og med efterårs luft.  Antonio sagde at hvis det var varmt nok i maj kunne vi gøre det lige inden jeg tog hjem og jeg sagde selvfølgelig ja :D
Vi Rock climbed også, hvilket ikke var det vildeste, fordi vi kom sent, men prøvede da at klatre op til et højt sted og kigge ud over det det hele.

Ps. Jeg har lavet en side på Facebook, bare fordi jeg ved jeg ikke opdater den her blog, så meget, men jeg skal nok prøve at opdater her mere end jeg har gjort og jeg bliver ved selvom jeg har den der side på Facebook, det er mere på engelsk.. Lover jeg bliver ved her!!!
https://www.facebook.com/pages/Jane-Usa1314/579286675475507











Ingen kommentarer:

Send en kommentar