27. august 2013

Første dag i USA

Så er jeg endelig nået frem til USA!
Det hele startede i går med at sige farvel til min familie i Kastrup.. Det var nok noget af det hårdeste jeg nogensinde har gjort.. . Vi var to piger som skulle flyve fra KBH til Paris og så fra Paris til NYC.. Turen derover to ca. 10 timer i flyveren plus 1t i Paris..
Selve flyve turen gik fint nok.
Men jeg var godt nok var træt da jeg ankom og udover det skulle vi vente 2 TIMER i kø i "immagration" og så tog det 2min efter det... Da vi endelig kom i gennem blev vi hentet og kørt til hotellet
Da vi endelig kom hen på hotellet kunne jeg ikke sove, fordi jeg skulle vente på de to andre som jeg bor sammen med lige nu..

Anyway..
Vi skulle mødes i dag alle udvekslingsstudenter klokken 7.45, så ikke ret meget søvn i nat.. 3-4 timer..
Vi tog til Manhattan... Og så Central Park, Times square, uptown and midtown og efter 4 timers af sightseeing fik vi lov til at shoppe i midtown og uptown i 4 timer, så jeg er virkelig træt og mine fødder gør ondt :( Vi gik over 20km i dag....














3 kommentarer:

  1. Flotte billeder Jane - nyd det trods trætte fødder... :-) Kommer ikke til Canada i næste uge alligevel... først lidt senere i år ... Skal så også til NJ .... Og måske TX .... Du hører nærmere :-) Sanne

    SvarSlet
  2. Rigtig dejligt at høre du er nået godt frem og i gang med det store eventyr. Knus fra Lien 7

    SvarSlet
  3. nurh lille dig.... måske ikke nogen dum ide Bessie skrev at du skulle have gode hiking sko med thihi
    - men hold da op nogen gode billeder, der er en god fotograf gemt i dig, længe leve ungdomsskolen sammen med Luna ;) knuzer

    SvarSlet