22. august 2013

VÆRTSFAMILIE!!!

Så skete det endeligt!!

I dag mens jeg var i skole blev jeg ringet på af Linda, som havde den gode nyhed at jeg havde fået værtsfamilie!! :D IIIIIIIIIB

Jeg skal bo i staten West Virginia, i en lille by som hedder Saint Albans og skal gå på Chapmanville High School. (Go tigers)

Familien består af en far, Antonio, en mor, Bessie og deres datter, Anna, på 9 år. De har to bulldogs.
Er så glad kan slet ikke beskrive det lige nu. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Rejser allerede på lørdag, d.24 August. Så jeg har kun 1-2 dage til at pakke og finde ud af det hele........
Skolen startede igår... Så tager til New York lørdag til tirsdag, flyver til West Virginia tirsdag og starter i skole onsdag... HOLD DA OP! lyder det ikke stressende.. Lige meget!
Glæder mig så meget, at jeg ikke kan tænke på andet :)

Så næste gang jeg skriver bliver det fra New York!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar