18. september 2013

One month went by fast

Jeg synes jeg lige ville opdater min blog, selvom der ikke rigtig er sket ret meget her på det sidste.
Jeg har nu været på skolen i to uger og alt går virkelig godt. Jeg har endelig lært mit skema uden ad og ved hvor jeg skal gå hen nu. Det er rimelig stressende nogengange for man har kun 5min til at gå fra hver klasse og jeg har stort set alle fag på samme gang, men et af mine fag ligger i den hele anden ende af skole og det tager stort set 5min at gå derhen.
Mit skema er:
1. Math
2. Biology
3. English
4. U.S. History
5. Links (hvor vi laver ingenting ud over at snakke sammen)
6. Rock History
LUNCH
7. Spanish (Med min hostdad som lærer, hehe)

Jeg er sophomore, hvilket er den danske 9. klasse.. Skolen havde misforsået mig, så jeg er snakket med dem og jeg kan måske blevet rykket op til Junior, hvis jeg er heldig.
Jeg er endelig begyndt at falde til i skolen og jeg har endda fået et par venner :)
Og der er snart Homecoming på skolen, så den skal jeg nok til ;)

Jeg er også startet på en danseskole.. Men flytte nok for det er ikke den bedste skole og jeg lærer ikke noget for det var sådan jeg startede ud for 10 år siden... -.-

Vi ser Softball fra Bessie bil 

Baghaven med Ana's Treehouse (Det er awesome)


Antonio's baby! (hehe)

Ana's softball game


Antonio lavede vafler med frugt, sirup og peanut butter (hmmmm)

FOOTBALL! (Go tigers)
Vi lavede lagkage med M&M's 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar