1. oktober 2013

Billeder af den sidste månede

Der er ikke sket ret meget her på det sidste.. Alt er blevet hverdag og intet er rigtigt nyt lige nu.
S'mores
Vi lavede bål i baghaven og Antonio lege med fyrværkeri

Min første Amerikanske morgenmad
Vaffel med peanut butter, frugt og sirup! 

Ana der stadig tro hun er lille ;) 
11 års fødselsdagsfest! 

Brugte lige lidt penge på sportstøj og trøjer

Batting cage! Øver softball :D

Min veninde fik mig til at smage den her (Vand med smag, hm!)

Corndog (ad)

Shells and cheese! 

Gul skolebus! De er overalt!!!

Ana lavede hendes første homerun

Valgter mellem to kjoler.. (Endte med at købe begge)

TACO BELL!!! (Så godt!)

Vi samler blade til mit skole projekt

Spanish class... Antonio tegnede den

HOME ALONE!

Cheerleaders på min skole, eller tre af dem ;) 

Mexiskansk dessert...
Lyder underligt, men det er en frituere stegt vanillie is kulge
med creme og chokolade sovs i en speciel kage taco.
Det smagte godt, selvom jeg var bange for at prøve den ;) 

Vi lufter hundene... -.-

Bruger hans pande til noget fornuftigt, hehe

Største football game!!

Skole er skole, har fået et par gode venner og alle er super søde og stiller stadig dumme spørgsmål ;)
Skolenmaden er ikke den bedste, men der er salat og det er gratis, hehe


2 kommentarer:

  1. Endelig Jane - det var ventet med længsel for det er altså mega spændende at høre om, hvad du nu går og laver. Normalt er jeg ikke kræsen (ret meget) men de billeder du sender af mad kunne godt gøre mig lidt skeptisk. Knus og ha' det fortsat godt. Lien 7

    SvarSlet
  2. Dejligt med billeder :-) Taco Bell & KFC er de bedste junk food steder :-) og så lige slutte af med en Boston creme fra Dunkin Donuts.... Nå, godt jeg selv snart skal afsted :-) Sanne

    SvarSlet