19. oktober 2013

Cedar Point and Niagara Falls

Waow! To update på så kort tid! Haha! Ville bare fortælle om min weekends tur til Cedar Point (Forlystelsespark) og Niaraga Falls.

Cedar Point
Startede med at kører hele vejen til Cedar Point i en lille shuttlebus med 10 teenager i. Vi stod op klokken 4.30 og startede med at kører. Det tog ca 5 timer at kører og jeg sov det meste af vejen.
Vi skulle mødes med en anden gruppe fra Ohio, hvor jeg var i gruppen fra West Virginia.
Der var en hel masse mennesker fra andre lande, dog ingen fra Danmark.. Der var et par stykker fra Tyskland, en fra Norge, en fra Sverige, Slovakiet, en hel masse fra Kina (hehe), Brasillien, Colombia og Australien. 7 piger og 13 drenge.

Anyway! Cedar Point! Var virkelig sjovt og jeg har aldrig prøvet noget lignede. Alle rutsjebaner var mega store og høje, selvfølgelig var det mindre, men jeg prøvede kun de store og ved fleste af dem var der halvanden times kø. Ved en af dem stod vi og ventede i 1 time og 45 min og da vi endelig kom op til vognene gik det hele i stykker... Det var virkelig træls, men vi blev enige om at vente for de sagde at det ville tage 25min, så vi ventede og ventede.. 45 min senere kom vi endelig ind og det var vildt sjovt, måske ikke lige 2 timer og 30 min hver, men sjovt. Man stod op i en vogn, mens den lavede loops og alt muligt.

Den sjoveste og vildeste jeg prøvede var 'The Dragster'. Den var helt ubeskrivelig. Man blev skudt afsted i en vogn og hvis vognen var for tung ville man ikke kører hele vejen over den, men kører tilbage baglæns. Den vogn jeg var i gjorde det heldigvis ikke, men den før mig gjorde! Jeg kunne føle mine kinder bevæge sig da vi blev skudt afsted.

Vi brugte 10 timer i Cedar Point og efter kørte vi hen til vores hotel og der var Pool/pizza Party, godt nok var vi alle virkelig trætte, så drengene badet og pigerne spiste pizza og gik i seng.

Niagara Falls
Søndag morgen var det tidligt op og kører videre til Niagara falls i den lille bus. Det tog 4 timer at kører og sov igen det meste af vejen og snakkede med de andre.
Jeg har aldrig set noget lignende det var så stort og flot. Vi skulle sejle med 'The Mist' og vi sejlede hele vejen over til Canada, men vi måtte ikke stå af for vi har ikke vissum til at gå in i Canada. Men jeg tog billede (Helle).
Efter vi stod af båden var vi en flok der gik ned og var nærmest under et af vandfaldene. Selvom vi blev gennemblødt var det virkelig det hver. Jeg rørte ved det, IIIB..¨hehe
Vi spiste på Hard Rock Cafe efter og jeg skulle ikke betale for det, for det var allerede betalt.

Mandag shoppede vi hele et par gange på vejen hjem og havde det rigtig sjovt. Jeg mødte en masse søde mennesker på turen og håber jeg kommer til at se dem igen, for de bor ikke så langt væk fra mig..

(ps. MOAR proactive virker!)
Fra langt væk

Mig og Sophia

Dragster

Helt ud til vandet

Ventede to timer ved den her


Niagara Falls oppe fra


Fra båden

Mig og Sophia

Under Niagara Falls


Canada

Mad fra Hard Rock Cafe

Hele gruppen

Sophia, mig, Sebastian, Chris, Marek  og Frederik 

Med vores flotte regnjakker

I den lille bus

I bussen igen

Cedar Point

Ingen kommentarer:

Send en kommentar