27. februar 2014

17 års fødselsdag!

Såååå den 10. Februar fyldte jeg 16, woop woop! 

På selve min fødselsdag skete der ikke så meget da jeg skulle i skole. Men vi tog ud og spiste om aften på en virkelig god burger restaurant (Fat Pattys) og min værtsmor sneg sig væk og da vi fik kage kom alle tjenerene hen for at synge og de fik hele restauranten til at synge, hvilket var vildt pinligt.. 
Lørdag efter min fødselsdag tog vi opstil at sted kalder "Winterplace" for at snowtube. Jeg fik lov til at tage min veninde Melody med og mykaela tog hendes veninde mykalee med. Det var virkelig sjovt og rent tøsehygge. Vi overnattede og os fire piger havde et hotelværelse for os selv og vi hyggede hele aften og natten. 
Sidste weekend holdte hele min værtsfamilie en kæmpe fødselsdagsfest med min værtsmor, hendes mormor, min værtsfætter og jeg. De havde pyntet op med danske flag over det hele og der var flag på min kage.. 
Hele familien kom og selvom jeg kun har boet har i en måned følte jeg mig en del af deres familie og de havde alle købt en lille gave til mig selvom jeg havde sagt de ikke skulle.

Min amerikanske fødselsdag var virkelig sjov og speciel. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar