14. februar 2014

Tiden går alt for hurtigt!

Jeg har været i USA i 5 mdr. Er det ikke vildt!? Det føles overhovedet ikke som om jeg har været her i så lang tid. 
Jeg har fået så mange venner herover og tanken om at skulle forlade alt er underligt... Jeg ved det ikke bliver ligesom da jg forlod alt der hjemme. 
Jeg er begyndt at tænke rigtigt meget over hvem jeg kommer til at se igen og jeg vil virkelig ikke forlade dem. Jeg ved ikke om det er normalt at føle sig splittet, jeg vil ikke forlade alt her, men jeg savner alle derhjemme. 
Jeg har allerede så mange minder herfra og jeg kommer til at savner det hele, men minder vil altid være der.

Så en video på youtube, som fik mig til at tænke på noget. Jeg har ingen billeder herfra.. Har virkelig været dårlig til at tage billeder, så jeg vil begynde på det!! 

1 kommentar:

  1. Uhhhhh igang med kameraet mini me���� og optage også lidt video �� pga deres/din dialekt ������

    SvarSlet