1. februar 2014

Utrolig laaaaang juleferie!

Jeg har været i skole 3 hele dage i januar!   Og 3 halve dage.. Det er seks dage i en hel måned jeg har været i skole! 
Det var mening at vi skulle starte i skole den 2. Januar, men vi nåede kun i skole den anden og så havde vi fri fredag på grund af sne og var ikke i skole i to dage, vi havde en halv dag onsdag og torsdag.. 
Efter det blev der opdaget kemikalier i vandet, så skolen lukkede på grund af der og vi var ikke i skole i en hel uge... 
Så da vandet endelig var rent og vi kunne bruge det, begyndte det at sne igen og vi havde endnu en uge fri plus 3 dage i den her uge... Puha har ikke  været i skole i over en måned og jeg har aldrig troet at jeg skulle sige det her, men når det er for koldt til at gå udenfor og alt er lukket på grund af vandet bliver det altså hurtigt kedelig i huset... 
Mykeala og jeg har set så mange film på netflix at jeg ikke kan huske halvdelen af de film vi har set.. Jeg savnede faktisk at være i skole.... Woaw har aldrig sagt det før! 

Alt går super godt i min nye famile! Jeg har allerede mødt rigtig mange i deres  familie, men hold da op de har en stor familie!! 

Men fødselsdag er på mandag og de har besluttede sig for at weekenden efter skal vi ud og stå på ski.. Så skal nok lægge en masse billeder ud af det! 
Ava, Mykeala, brooke og mig! 
Ved ikke om jeg har lagt det her billede ud før, men mig og Melody! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar